Jelte en Catharina's Weblog

Basic leadership school

Afgelopen week hebben wij de bezem en schoonmaakdoeken weer in de kast gelegd en zaten we zelf weer in de schoolbanken! We zijn deze week begonnen met de Basic leaderschip school (BLS). We hadden deze week een intensieve week met lessen over alles wat te maken heeft met het begeleiden van een Discipelship Training School (DTS). Hoe pak ik de one on one’s en mijn smallgroup aan? En hoe ga ik om met mensen met moeilijk gedrag? waren een aantal thema’s waar over gesproken is. Voor ons erg goed om deze thema’s te horen voordat de DTS begint. Het maakt jezelf klaar en gefocust voor wat komen gaat en daarnaast krijgen we erg veel zin in de aankomende school! Deze BLS is een cursus die parallel loopt met de DTS en waarin we leiderschap gaan ontwikkelen. We hebben zelf elke maandagavond een lesavond, moeten elke week een aantal opdrachten maken en hebben een aantal mentorgesprekken. We hebben gehoord dat het best druk is zo naast het leiden van de DTS, maar we zullen gaan zien hoe het ons bevalt.

Aankomende week hebben we met de hele base en zogenoemde @home week. Dit is een week waarin we als staff al onze werkzaamheden neerleggen en een week in elkaar gaan investeren. Deze week komt de directeur van Jeugd met een Opdracht; Lynn Green bij ons spreken. Dat beloofd wel een goede week te worden…

Hasta la vista…

Laughing

Jelte en Catharina

Annelies

Hi J&C,
Net als ik weer in de schoolbanken :)
Geniet lekker van het weekend!
Groet,
Annelies

Gerard & Eline

Hey sponsorkindjes!

Goed om te horen dat jullie weer hard aan het werk zijn! Zet 'm op!!

Groetjes,
Gerard en Eline

Femke

hee toppers, mooi om op de hoogte te blijven als jullie iets minder ver zijn :)
groets!

dietje

hey dear people!veel zegen deze week, be a blessing
so that you receive blessing(1 petr 3:9)
mooi verhaal gehouden vanochtend Jelte!
tot gauw

liefs DIet, Did en Manu(-:

Willy Scherpenzeel

he Jelte en Catharina, leuk dat jullie weer in de schoolbanken zitten,het zal even wennen zijn.Een week in elkaar investeren kan heel mooi en goed zijn.We wensen jullie het allerbeste toe en Gods Zegen toegewenst.

Marien en Willy

Oude housemates ;)

Heeey! Zo zo, leuk dat jullie dit gaan doen hoor!! Zo'n BLS is altijd wel handig, vooral met die lastige studenten enzo... had ik ook zo'n last van, vooral een Hollands meisje in mijn small group... man! :P Nee hoor, alle gekheid op een stokkie. Jullie gaan het helemaal goed doen, jullie als staff, daar zouden we graag studenten bij zijn! Veel sterkte en plezier toegewenst voor deze periode. We zijn benieuwd hoe het nu verder met jullie gaat. Knuffel!!

Oude housemates ;)

Oh, Vergeten te zeggen wie we zijn als jullie het nog niet hadden 'uitgefigured': Dan & Becky ;)