Jelte en Catharina's Weblog

Graduated!

Hallo allemaal!

Gisteren hebben alle studenten hun DTS-certificaat ontvangen en is de DTS officieel afgelopen!

Een week geleden zijn we met ons outreach-team thuisgekomen. We hebben in Thailand afgesloten met een goede evaluatie-tijd als team. We hebben dit gedaan op het eiland Koh Samet, een eiland 3 uur rijden vanaf Bangkok. Het was goed om terug te blikken op wat God heeft gedaan door ons en door ieder persoonlijk, maar ook in ieder persoonlijk en daarnaast te genieten van de mooie stranden.

Vorig weekend is ook het andere team uit Egypte en Israel terug gekomen en zagen we alle andere studenten weer. Zij hebben ook een goede tijd gehad en het was bemoedigend om hun getuigenissen te horen! Verder is deze laatste week gewijd aan de voorbereiding voor de studenten om weer terug naar huis te gaan met gisteren als afsluiting de diplomauitrijking.

Gisteren zijn de eerste studenten naar huis gegaan en vandaag vertrekt bijna iedereen. Wij zijn nog niet helemaal klaar, want we hebben maandag nog een evaluatie met het staff team. Daarna zijn we van plan om eerst de tijd te nemen om familie en vrienden weer te zien, goed uit te rusten, te processen wat er allemaal gebeurt is en tijd te nemen om God te zoeken voor onze toekomst!

Bedankt voor jullie reacties elke keer op onze blog! Die zijn altijd erg leuk om te lezen!

Hartelijke groeten,

Jelte & Catharina

Martin & Tineke PNG

Okay, dan wordt het nu hoogste tijd om een kopje koffie bij ons te komen halen, een stukje mud cake te eten en een dip te nemen in de oceaan. In die volgorde :-) We bidden voor jullie en zullen met jullie danken. Liefs van hier en ga in de vreugde van de Heer in de dagen die voor jullie liggen.
Biddend is Nederland - PNG (of welk ander land dan ook) maar een klein stukje.
Heel veel liefs, M&T

Annelies

Tof dat jullie dr weer zijn! Lekker genieten van iedereen en alles wat jullie gemist hebben.
Groets!
Annelies

Michael

Goed om te horen dat jullie een goede tijd gehad hebben! Geniet van de familie en vrienden.

Groetjes en Zegen

Michael

Jorine

goed te lezen dat jullie weer goed terug zijn!! en een goede tijd hebben gehad!
ik heb begrepen dat jullie nu lekker vakantie aan het houden zijn!! Geniet ervan!!

groetjessssss