Jelte en Catharina's Weblog

Ubon Rachatani

Hallo allemaal,

Als eerst wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties en het feit dat mensen aan mijn verjaardag gedacht hebben! Het is hartverwarmend!

We zijn bijna op het einde van onze DTS! Vandaag is officieel onze debrief fase begonnen. Een tijd waarin we de outreach evalueren en waarin we nog een fun time met elkaar hebben voordat we terugvliegen naar Amsterdam.

De laatste twee weken zijn we in een plek vlabij de grens van Laos geweest. (sorry, ik ben de naam vergeten, het is een moeilijke naamJ) We hebben samengewerkt met de lokale kerk in een klein dorpje. Het was heel verschillend dan onze andere outreachplekken waar we eerder geweest waren. Het weer was daar in het oosten van Thailand heel anders, koud in de nacht en morgen en warm overdag, daarnaast was het er ook erg droog en stoffig. Verder waren de omstandigheden heel wat primitiever. (Dit gedeelde van Thailand is het armste gedeelte, je kan het verschil goed zien) Geen stromend water (alleen een waterpomp) en primitieve sanitaire omstandigheden. Maar het was goed voor het team om ook dat mee te maken! Daarnaast mochten we met het hele team in èèn ruimte slapen voor twee weken, wat voor ons wel weer een uitdaging was! J

We hebben veel mensen mogen bezoeken in deze twee weken, ze mogen bemoedigen en voor ze mogen bidden. We werden overal gastvrij ontvangen en kregen vaak ook een maaltijd aangeboden. Daarnaast hebben we geevangeliseerd, prayerwalks gedaan en op een aantal scholen een ochtendprogramma verzorgd.

Al met al, hebben we ook deze twee laatste weken ook een goede tijd gehad met ons team maar ook met uitreiken naar de Thaise mensen! We gaan nu nog even genieten van onze laatste dagen hier in de warmte en zon en zien ernaar uit om deze aankomende week weer terug te vliegen naar Nederland en iedereen weer te zien!

Tot gauw!

Jelte en Catharina

Annelies

Hi Catharina en Jelte,

Wilde net felicitaties sturen, krijg ik het bericht binnen dat er een nieuw verhaal op jullie weblog staat. Catharina een mooi nieuw levensjaar toegewenst en geniet van vandaag en alle dagen die nog komen.
Goede reis terug!
Groet,
Annelies

Antsje de Boer

Lieve Catharina Van harte gefeliciteerd. Kom maar gauw weer thuis, Liefs

Femke

Katie!! gefeliciteerd! :-) fijn dat je nog even een blogt schrijft om iedereen aan je verjaardag te herinneren ;) Nog goede laatste loodjes toegewenst!
groets!

Willy Scherpenzeel

Ook van ons nog gefeliciteerd met je verjaardag, wel wat laat maar wel gemeend. Weer een mooi verhaal en leuke foto's.
Geniet van de dagen die nog komen. En een fijne reis terug.

Gary

Hey Jelte en Catharina!

Wat leuk om jullie verhalen te lezen.
We praten snel bij als jullie weer in Nederland zijn.
Ik heb zin om jullie weer te ontmoeten!

Groeten,
Gerrit

Marian +_ Henk Boer

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en Gods zegen voor je nieuwe levensjaar. Fijn om jullie verhalen te volgen. We hopen dat jullie een goede reis naar huis zullen hebben.

janen gerda

bijzonder om in /brasil van jullie een nieuw verhaal uit /thailand te kunnen lezen ;~) Het is hier nu zondagmorgen 7 uur en bij jullie is de dag al bijna om...Een paar hele goede dagen wensen we jullie toe en een goede terugreis naar Nederland!
papa en mama

Esther Jansen

Cathy!

GEFELICITEERD! Goede reis gewenst!

GreetZ, Esther

Steph en Jel.

Lieve vrienden,
Wat fijn om te horen dat alles zo goed gaat en dat het team zo fijn is :) Een goede terugreis gewenst en bij thuiskomst liggen de felicitaties op de mat ;)

LIEFS

niehofs

hey bikkels!Catharina je felicitatiesms komt maar niet aan)-:bij dezen dus alsnog(haha) gefeliciteerd!!hoop dat het een leuke dag is geweest. donderdag alweer naar huis dus?!goede reis gewenst en tot gauw

groetjes DD

Sieds in the name of Grace Jns

so BON VOYAGE ^_^

oom bouke en tante trudie

Bedankt voor jullie mooie verhalen en foto's, nog een paar fijne dagen en daarna een hele goede reis terug!

Groeten

Tante Trudie

We liepen een week achter, sorry. Als het goed is zijn jullie alweer thuis!?