Jelte en Catharina's Weblog

Week 3

Het is alweer een tijdje terug dat we een blurb hebben gepost op onze weblog, maar we hebben het dan ook razend druk de laatste paar weken!

De studenten zijn geariveerd en we hebben er alweer twee weken van de lecturephase opzitten. De eerste week was een introductieweek. In deze week was er tijd om elkaar te leren kennen, om allerlei (praktische) zaken uitgelegd te krijgen en alvast wat inleidende lessen te krijgen.

De afgelopen week hebben we het gehad over het vaderhart van God. Steve van Deventer oorspronkelijk afkomstig uit Zuid- Afrika, maar al 28 jaar woonachting in Nederland, kwam tijdens deze week spreken. Het was een mind-blowing week over Gods liefde voor ons! Het was bijzonder om te zien hoe God bezig was in de harten van de studenten en hoe God ze nu al aanraakt en verandert! We vonden het zelf ook super dat we de lessen konden bijwonen en weer veel nieuwe dingen konden leren!

Afgelopen Zaterdag zijn we met de hele club een dagje uit geweest naar Haarlem (het Corrie ten Boom huis) en naar Zandvoort, lekker uitwaaien op het strand! (zie picturas!)

Komende week zullen de lessen gaan over God's Word, Karin Weber van Jeugd met een Opdracht Heidebeek zal uitleggen hoe we op een effectieve en levendige manier de bijbel kunnen bestuderen.

We genieten erg van ons werk en de contacten met de studenten en zien ernaar uit wat er de komende week weer komen gaat!

Groetjes,

Jelte en Catharina

Debora

Doe de groetjes maar aan Karin!!
Geniet ervan! Leuk om foto's te zien en de verhalen te horen.

Christine

Hey Jelte en Catharina!!

Mooie verhalen weer. Tof om te horen dat jullie nu al zien dat God al werkt en dat al in week 3 dat beloofd wat voor de rest van het jaar :-)
Enne hele mooie foto's toch fijn om te zien dat je gewoon altijd kan beachvollyballen, en lunchen ook in Nederland in oktober nog in de zon kan!

Daag Christine