Jelte en Catharina's Weblog

Fase 2: Outreach

Over twee week (vanaf 10 december) zitten wij niet meer in het koude holland maar zijn we al vertrokken voor outreach naar het eeuwige warme zuid-oost Azie! We zullen de eerste week in Singapore verblijven vandaar uit gaan we met de trein eerst naar Maleisie en vervolgens naar Thailand. We zullen in totaal 10 weken op pad zijn met ons team van 10, acht dames en 2 heren! (zal zeker een kippenhok worden!

Wink
) maar we zien erg uit naar onze trip. We zullen onder andere gaan werken met de prostituees, met jongeren en we zullen veel tijd doorbrengen met gebed en evangelisatie.

Wij zijn er helemaal klaar voor om als ambassadeurs te zijn van God's liefde en zien ernaar uit wat God door ons heen gaat doen in deze tijd!

Wij zullen te volgen zijn doormiddel van deze blog, die we om de drie weken zullen proberen bij te houden!

Reis jij met ons mee?

Tongue out

Femke

over 2 week al!! wat gaat dat alweer rap zeg, toffe tijd toegewenst!

Annelies

Hi J&C!

Das vet snel ja (mooi Groningers :). Goede tijd daar!
Waar zijn die mannen toch, bij Alpha vroegen we ons dat ook altijd al af....:)
Pas goed op elkaar daar!
Groet,
Annelies

Willy Scherpenzeel

Wij willen jullie een hele goede en mooie tijd toewensen.Gods Zegen toegewenst.

Marien en Willy

Rixt

Dag lieve Catharina en Jelte,

Veel plezier en zegen op jullie nieuwe trip.
Be blessed to be a blessing.
God is erbij!

liefs
Rixt

Jos

En maar denken ik mijn broer en schoonzus nog lang niet zou zien, komt ie naar Singapore. Wij komen jullie zeker een zoen geven!

Sietske en Jan de Groot

Hoi lieve Jelte en Catharina,

Fijn dat er bekend is waar jullie heengaan. Dan kun je je daar (met je clubje) op gaan voorbereiden.
Gods zegen bij jullie werk en bij de trip daarnaartoe!!

Job

SUPER gaaf, en hoe lang zijn jullie van plan daar in het warme te overwinteren of wordt het langer dan alleen de winter?
de groeten aan Jos

Martien

Zo, dat gaat snel hé! Hopen dat het allemaal goed gaat lukken!

Christine

Hey hoi,

Whoow en toen gingen jullie al weer, tjong dat gaat rap. Een hele toffe tijd gewenst met jullie club daar aan de andere kant van de wereld!
En ja wij reizen wel mee, als jullie de foto's ter verbeelding sturen :-p

Christine

Eedsger en Rins

Hey Jelte en Catharina,
Gods zegen en bescherming!

gerda

Het zou wel heel bijzonder zijn als jullie daar echt een ontmoeting kunnen hebben met Jos.
Een gezegende tijd toegewenst in het verre oosten!

Maarr..het is nog geen 10 december, we hopen elkaar nog te ontmoeten van te voren ;-)

Gerard en Eline

Heel veel zegen en plezier!

Liefs en groetjes,
Gerard en Eline

Antsje de Boer

Heel veel goeds en liefs

Henrike

Heel veel zegen! Doe ze de groeten van mij in Singapore ;)

Bram en Appie

We wensen jullie een gezegend 2011
En Gods nabijheid op deze reis