Jelte en Catharina's Weblog

Singapore

Hallo allemaal!

Na een heeeele lange reis van ongeveer 40 uur zijn we zondagmorgen dan toch echt aangekomen in Singapore. Als eerst hadden we een stop in Amman, wat we ook wel wisten. Hier werden we wel goed verzorgd! we werden naar een hotel gebracht, kregen een kamer en een diner! Het vliegtuig naar Bangkok had 1 uur vertraging, daarna hadden we in Bangkok een vertraging van zon 6 uur bovenop onze wachttijd.... al met al het heeft ons geduld flink op de proef gesteld :) maar we zijn er met zijn allen goed doorheen gekomen :) (dit is trouwens de eerste keer vliegen voor ons met zoveel vertraging!)

Singapore is awesome! De base is erg gastvrij, de mensen zijn aardig de stad is mooi en tot nu toe hebben we een goede tijd gehad! Maandag hebben we een prayerwalk gedaan en kerstliederen gezongen op de straat. De politie heeft ons niet weggestuurd, wat vrij uniek is hier in Singapore! Gisteren hebben we de stad een beetje kunnen bekijken en vandaag hebben we een volle lesdag gehad over mission in Asia, dit was erg goed en leuk! De rest van de week hebben we ook les over mission in Asia. Vrijdag hoopt Jos (jelte's broer) langs te komen, hij is ook in Singapore die dag!

Zaterdagnacht gaan we met de nachtbus door naar Maleisie, daar zullen we de komende drie weken verblijven...(later dus meer verhalen!)

Het is wel een overgang van koud winterweer naar tropische temperaturen! Het is hier zon 30 graden en het regent aardig veel .Daardoor wordt het heel vochtig!

Groetjes en tot laterss,

Jelte en Catharina

Gerda

Wat bijzonder, Jos daar ontmoeten; julie hebben vast te weinig aan één dag om bij te praten.
Een goede tijd in 't verre oosten!
Gods zegen toegebeden.

Annelies

Hi!

Wat een hoge en luxe gebouwen daar zeg. Wow! Gek om voor de stellen dat je in zo'n omgeving wordt weggestuurd als je kerstliederen zingt. Lijkt heel tegenstrijdig.
Tof dat jullie daar Jos ook gaan ontmoeten, helemaal aan de andere kant van de wereld.
Geniet van alles!
Groet,
Annelies

Anne-Dirk & Christina

Hey!,

Goed om te horen dat jullie een goede reis hebben gehad (ondanks de vertraging) en dat het goed gaat.

Gods zegen en goede reis naar Maleisie!

Groetjes,
Anne-Dirk & Christina

Gerard en Eline

Wat goed om weer van jullie te horen! Veel zegen en plezier in Maleisie!

Liefs,
Gerard en Eline

Doede en Griet

Wat een lange reis, fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
We wensen jullie Gods zegen op jullie verdere reis, en ontmoetingen daar, doe ook de groeten aan Jos.

Willy Scherpenzeel

Mooi dat jullie goed zijn aangekomen,
Gods Zegen voor jullie,en geniet van alles wat jullie tegenkomen.Wat leuk om Jos daar te ontmoeten,geniet van elkaar.

BasW

Hoi Cathy en Jelte,

Weer een nieuw avontuur, goed zeg!
Vliegen met vertraging kan ik inmiddels ook over meepraten... In Chicago, op weg naar Indianapolis bleek het voorwiel een mankement te hebben en moesten we omkeren vanaf de startbaan terug naar de terminal. Het duurde uiteindelijk anderhalf uur voordat we weer verder konden, gelukkig zonder problemen. Ik ben in de VS naar een zeedierentrainersconferentie (leuk woord voor galgje! ;))geweest.

Veel plezier met Jos en succes met de opbouwende lessen.

God's zegen!

Jos

Ja. Die man staat smorgens om 7 uur wel op de stoep om nog enigszins met deze missionary's te kunnen praten!

antsje de Boer

Een hele goede reis en gezegende kerstdagen in Maleisie!
Liefs

Debora Duitman

Wauw, gaaf dat jullie goed aangekomen zijn. Echt vreemd hoor dat jullie zo ver weg zitten. Geniet ervan. Wat een ervaringen weer. Gezegende tijd!
We bidden voor jullie!
Liefs,

Jorine

Goeie tijd gewenst daar en goed te lezen dat jullie goed zijn aangekomen!!!

fijn weerzien met jos!!

liefs uit veenendaal, jorine

Jelly

Ow wauw wat een gave foto's zeg! Gaaf!
Wat gek dat jullie weer ver weg zijn.. en jullie geduld werd idd wel op de proef gesteld zeg :)

Heel veel plezier en gezondheid en GROTE DINGEN toegewenst :)

Hou van jullie X

Stephan

Hoi Jelte en Catharina!

Heel veel plezier! En alvast fijne feestdagen gewenst!

Groeten,

Stephan

Willy Scherpenzeel

Hallo Catharina en Jelte, wij willen jullie fijne kerstdagen toewensen en een voorspoedig 2011.
Hartelijke groeten vanuit een wit een koud Nederland.

Martien

Jullie ook!