Jelte en Catharina's Weblog

Nakhon Si Tammarat

Hallo allemaal,

De tijd vliegt en zo ook onze tijd op outreach! We hebben de 7e week alweer gehad en over 3 weken staan we alweer op Nederlandse bodem! maar zover is het nog niet! We hebben nog een outreachlocatie te gaan. We zijn nu voor twee dagen in Bangkok en morgenavond vertrekken we naar Ubon Rachatani dit is in het oosten van Thailand tegen de grens van Laos.

De afgelopen twee weken hebben we in de middle of nowhere gezeten in de plek Nakhon Si Tammarat! Wel wat anders na alleen maar in de stad te hebben gezeten, maar we hebben genoten van de natuur en stilte! We hebben veel werk kunnen en mogen doen! We hebben veel kinderprogrammas gedaan in scholen en in sloppenwijken en dit was elke keer weer fun! Het team is heel creatief en we komen elke keer weer met een nieuw drama of nieuw liedje! Daarnaast hebben we kerkdiensten mogen verzorgen en hebben we gewerkt met studenten van de universiteit!

Het mooie van deze plek maar ook de volgende waar we naar toe gaan is dat er eigenlijk nooit teams komen. We konden veel betekenen voor deze Pastor en nieuwe deuren openen voor hem om in de toekomst meer te gaan doen met de scholen.Daarnaast is het super datde kinderen maar ook volwassen,blij zijn om je te zien en genieten van alle programma's die je geeft.

We genieten zelf ook erg van alles wat we doen, van ons team (we zijn erg trots op onze meiden!) en de tijd die we hier mogen hebben in Thailand!

Check ook onze foto's!!

Liefs en tot laterszz....

Jelte en Catharina

Annelies

Hi!!

Gezelli ziet het er uit met al die kids (het lijkt zo niet in de middle of nowhere)! Catharina je hebt het vast erg leuk gedaan in het toneelstukje. En nu allebei achter de gitaar :)
Zet m op met jullie team en veel zegen op jullie nieuwe plek!

Groet,
Annelies

Willy Scherpenzeel

Hallo Jelte en Catharina, mooi om de foto's weer te bekijken. Dat je met weinig middelen (kleed op het hoofd)een bijbel verhaal mag en kan uit beelden. Het zal wel indrukken achterlaten als jullie daar weer vertrekken .Geniet van de laatste drie weken en Gods Zegen.

Gerard en Eline

Hoi Jelte en Catharina,

Wat een mooie tijd hebben jullie daar zeg! Super! We hopen en bidden dat jullie de laatste 3 weken nog tot veel zegen mogen zijn voor iedereen die jullie ontmoeten.

Groetjes,
Gerard en Eline

dietje

keep up the Go(o)d work!we're proud of you guys!
tot gauw,

greetz from Kaaskoppenland(-:
Dietje

antsje de boer

Wat bijzonder dat jullie zoveel mensen in hun leven mogen raken en inspireren
Liefs antsje

Doekle en Tineke

Catharina:Hertlik lokwinske mei dyn jierdei. Bysonder om it der te fieren!
We hoopje dat jim noch in goede tiid der hawwe. Mei de Hillige Geast jim liede sadat jim ta segen wêze kinne.
Dat minsken bemoedige wurde en harren harren
hâldfêst yn Kristus fine.Oan't sjen!