Jelte en Catharina's Weblog

Vertrek!

Jaaaa... het is bijna zover!

Laughing
Morgen zullen we vertrekken naar Nieuw- Zeeland. We zijn nu nog bezig met de laatste voorbereidingen en zullen morgenochtend richting schiphol gaan. Om kwart voor twee zal ons eerste vluchtje naar Londen vertrekken. Vandaar vliegen we met Air New Zealand de wereld rond in 24 uur en zullen op zaterdag aankomen in Auckland. Daarna hebben we nog een binnenlandse vlucht naar Christchurch. We zullen als alles goed verloopt zaterdag rond het middag uur aankomen. Dat is Nederland de nacht van vrijdag op zaterdag.

Wanneer we aangekomen zijn en internet hebben zullen we zo gauw mogelijk laten weten hoe de reis is verlopen! We hebben er veel zin in, maar zien ook wel wat op tegen de laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange reis die we gaan maken.

Cool

We vinden het erg leuk om al jullie reacties te lezen! Dat doet ons goed!

Jullie horen snel van ons!!!

Groetjes,

Jelte

Cool
en Catharina
Surprised

Femke (ex_mer, ex-collegaatje;-))

Heel veel plzier!!! De reis erheen is misschien wel lang, maar dat zal het dubbel en dwars waard zijn!!:D

Enjoy!! (niet te jaloers maken he;-))

Succes!
x

Harry

Als het goed is, zitten jullie over paar uurtjes in de lucht. Helaas nog geen internet in de lucht ;) anders was die tijd waarschijnlijk sneller voorbij gegaan. Geniet van de reis! En ben zker benieuwd naar de verdere avonturen etc.

Grtz Harry

Redmar

Goede reis!!

Lianne

Een goede reis en geniet in het prachtige Nieuw Zeeland! Gods zegen in alles!

Gerda van Dijk

Jelte en Catharina,

Het is nu bijna zover. Je leeft hier naar toe en dan is het goed als het zover is, juist ook omdat het best spannend is, voor ons allemaal! We zijn blij dat jullie de laatste dagen voor vertrek gewoon hier jullie bivak opgeslagen hebben. Hopelijk geneest je enkel snel, Jelte, en wordt je daardoor niet te lang belemmerd in Nieuw Zeeland.
Het "Dagelijks Woord" van zondag was speciaal voor jullie, dacht ik zo. Exodus 33 vers 15:
Mozes zei: ‘Als U niet zelf meegaat, laat ons dan niet van hier vertrekken.
Dat de Here mét jullie gaat wensen we jullie toe op heel jullie reis!
mama

Bernard

Een hele goede reis toegewenst en natuurlijk ook een hele goede tijd daar!

Groetjes,
Bernard

Geertje

Goede reis morgen en natuurlijk heeeeeeel veeeeeel plezier daar!!! Ben benieuwd naar jullie avonturen en foto's! (Zal wel een beetje jaloers worden....)

Groetjes Geertje

Maurice

heej'z!

Goeie reis en geniet er van. Veel plezier!!

Grtz

Maurice

B.art

een fijne reis,
maar het is maar de halve wereld rond hoop ik. anders komen jullie weer terug in amsterdam :P

gr bart

Titianne

Een behouden vaart toegewenst!

dietje

ha family van Dijk!een hele goeie reis toegewenst ben benieuwd naar jullie verhalen straks be blessed!
de accamastraat nr 14 wordt steeeds mooier(-:

Grytsje

Hey :D

Heel veel plezier en maar flink wat boeken mee het vliegtuig in (en oordopjes voor die schreeuwende kienders ;P) haha.

Geniet ervan en ik zal zeker al jullie berichtjes lezen!

Dikke knuffel

job

veel slaap, film, eet, loop, lees, wacht en praat plz in het vliegtuig en op heatrow (ik hoop niet dat the leayover te lang is voor jullie)

een goede reis. en gods zegen

Eedsger en Rins

Goede reis en tot snel

Jorien

Wow wat gaat dat snel!

Succes met de laatste dingen en afscheid nemen ;)

en natuurlijk een goede reis!

Ciao

Christine

Hey!!

Nou dat schiet al lekker op nog ff en dan de lucht in!!
Hopelijk hebben jullie een goede reis kunnen jullie je wat vermaken, ik zeg kijk nog ff een filmpje, lees een boekje, maar een puzzeltje, slaat een beetje en je bent er....... Nou goed fijne in iedergeval!!
Greetz Christine!

Wouter Veeman

Hoi J&C,

Een hele goede vlucht gewenst morgen! En ondanks de lange zit niet vergeten te genieten he... We zullen jullie verhalen volgen hier.

Gods zegen in jullie DTS start.

Groeten
Wouter

(Philips MPD)

Esther J

Hoih oi!

Als het goed is, zitten jullie nu al dik in de lucht! Onwijs veel plezier, geniet van de tijd ni NZ, elkaar en het leren van onze VADER!

GreetZ, Esther

Jelly en Steph

Lieverds!

We bidden jullie een mooie vlucht toe en een behouden aankomst :) Meer quality-time dan ever zo saampies naast elkaar in het vliegtuig, hihi! We hopen Jelte, dat je enkel niet vervelend gaat doen, maar zich rustig houdt! Hopelijk is het ook helder weer, zodat je wat van de wereld kan zien vanuit de lucht!
Geniet van deze kriebels en het nieuwe avontuur wat jullie te wachten staat, zo speciaal!
Wij zullen jullie missen hier, maar volgen jullie hier op de voet en op de mail natuurlijk ;)
Hele dikke knuffel en liefs,
die Duitse freunden

- geen GROOT geloof hebben we nodig, maar een geloof in een GROTE God - Hudson Taylor

Christian

Goede reis!!
En Jelte gefeliciteerd met je powerball record!
Ik mis je getrommel wel een beetje.....

Cor & Luts

Wij wensen jullie een goede reis en een gezegende tijd in N.Z. Geniet maar volop.

martien

hey

doe je best he;)

martien

Martijn T

Dag Jelte en Catharina,

Een behouden vlucht en veel succes op jullie missie! Ik zie de verhalen hier met graagte tegemoet.

Groeten, Martijn

Femke L.

heeyy dijkie en katie! zo'n reistijd vliegt voorbij joh ;) haha succes met n geschikte slaaphouding vinden! en ik ben benieuwd naar al jullie verhalen!!
groets

Alie Elgersma

Een goede reis toegewenst en een fijne tijd.
Wij zijn benieuwd naar jullie "avonturen".

Groetjes, Alie