Jelte en Catharina's Weblog

Aangekomen!!

Lieve mensen!

Hier een berichtje van ons! We zijn nu nog maar twee uurtjes op de basis, maar duiken hier gelijk even achter de computer! Jullie liggen vast allemaal lekker te slapen terwijl wij hier de lunch net ophebben.

We hebben een hele goede vlucht gehad. Alles zat mee. Jelte heeft de lange vlucht van Londen tot Auckland een lege stoel voor zich gehad zodat hij zijn voet op die leuning kon leggen en hij zat aan het gangpad... dus awesome! De tussenstop was in Los Angeles, daar moesten we het vliegtuig uit en door de douane heen... tging typisch Amerikaans.. We moesten van alle vingers een afdruk maken en ook onze ogen werden gescreend! En we hebben een typische dikke Amerikaan gezien!! Dit was een welkome afwisseling!!

We hebben hier een leuk huisje gekregen met een super slaapkamer met een nog cooler bed!! (groot twee persoons boxspring!)Zo een hadden we thuis niet eens!! We zijn heel gastvrij ontvangenen het lijkt allemaal heel erg goed hier!! Er zijn meer studenten dan er op de lijst stonden die we eerder toegestuurd hadden gekregen. Er zijn wel een stuk of 13 jongens.. dus das wel top voor jelte!! :D

We zullen zo snel mogelijk fftjes wat foto's op de site zetten zodat jullie kunnen kijken hoe we hier gaan wonen de komende drie maanden. !

Tis hier trouwens lekker weer! we lopen fijn op slippertjes rond :)

Bedankt voor alle leuke reacties!

Groetjes,

Jelte en Catharina

Janwigle.

Mooi weer, beter dan in holland kan het bijna niet zijn toch? ;-) Veel plezier daar!

Gerda

So we see: God blessed you!

Have a nice weekend.

pake

heel fijn dat jullie een goede reis gehad hebben een een plezierige aankomst

Esther

Hey Jelte en Catherin!

Welkom in jullie nieuwe huisje voor de komende tijd :)!

Groeten vanuit Zwolle!

henriette de groot

Heej Jelte & Catharina,

Heel erg leuk zo'n weblog kan ik een beetje volgen hoe de DTS is!!! Ech heel erg leuk dat jullie daar mee bezig zijn, lijkt me supergaaf!!! Heel erg veel plezier en Gods zegen!!!

Groetjes je nichtje Henriette

Steph en Jelly

Hey C en J! Zijn net wakker en het was een aangename verrassing om jullie bericht te zien. Geweldig dat de reis zo goed is verlopen en Jelte ook alle comfort had tijdens de lange vliegreis. Echt een zegen. Heel veel plezier genietend van de eerste indrukken!

Liefs Steph en Jelly

jacqueline de groot

We zullen jullie berichten zeker blijven volgen.
groet van bert en jacqueline bart ,jaline en folkertjan

Jahan v/d Wijk

Hallo Luitjes, mooi dat de reis goed verlopen is en dat jullie goed zijn ontvangen. Ben wel een beetje jaloers op het mooie weer aldaar.
Geniet van de omgeving en van de tijd die jullie tegemoet gaan. Groetjes Johan Philips Drachten

Opa en Oma.

Fijn zulke goede berichten.
Goeie Zondag en Gods Zegen.

Willy Scherpenzeel

Catharina en Jelte,
Een hele fijne en goede tijd toegewenst.
Gods Zegen voor de toekomst.

Gerrit van Dijk

Hey Jelte & Catharina!

Goeie zaak, zo'n geslaagde reis! Ik ben benieuwd hoe jullie de Bijbelschool straks bevalt!

Be blessed,

Mr. Gary

Christina, Mama

lieve cath en jel

Fijn dat jullie goed aan zij gekomen, en dat jullie wat van je hebben laten horen!! We zijn er benieuwd wat jullie te wachten staat!!

xxjes uit het Hollandse Nederland

Christina, mama, Michella, Papa, tirza, nourdin, riekus en natacha

Gerben en Mirjam

He luitjes, leuk om bericht van jullie te krijgen! We zijn blij te horen dat jullie goed aangekomen zijn en een warm welkom hebben gekregen. Veel succes de komende dagen met wennen. Wij zijn vandaag verhuisd en alles is erg vlot gegaan. We weten niet wat we met onze nieuwe ruimtes aanmoeten!!
Liefs uit Leeuwarden

Steven en Petra

Beste J&C

Super dat jullie een goede vlucht hebben gehad, en dat ze aan jou hebben gedacht Jelte, super van die stoel die niet bezet was, knipoog uit de hemel.
Ik hoop dat jullie een super toffe tijd hebben en we pray for you both. Groetnis ut Ljouwert.

Annelies

Mooi dat jullie dr zijn! Veel plezier met de verkenning!

Christine

Hey goed te horen dat jullie een goede reis hebben gehad!! Succes met aclimatiseren dan maar (met zo'n weertje moet dat lukken!) Greetz!

Annie

Fijn dat jullie een goede reis hadden en de eerste indrukken zo goed zijn.
Ik hoop dat jullie snel een beetje ingeburgerd raken.

Liefs, Annie

Sieds

Hoi

Jammer dat jullie niet bij de allerlaatste dienst van Perspectief waren, maar dat waren Rixt en Titianne ook niet.
Hoop dat jullie ook eens wat foto's plaatsen?

Groetjes

Sieds

Sietske en Jan

Hallo Catharina en Jelte,

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad en een goede plek hebben gevonden. Is alvast een bemoediging voor de mooie reis die God voor jullie via de DTS in gedachten heeft. Zijn zegen en vrede!

Groetjes uit Tolbert,

Sietske en Jan

Tiny

Jelte en Catharina,

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn!
Ik wens jullie Gods zegen toe en een fijne leerzame tijd.

Groetjes van Tiny uit Roden

oma

jelte en Cath.

Wat een mooie foto,s en wat ziet het er allemaal mooi uit.

Liefs Oma

judith

Hey Jelte en Cathy t ziet er mooi uit, fijn dat de reis zo goed ging.
Geniet ervan!

liefs,
Judith

Jorien

Wow ziet er goed uit daar!

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen! Ik ben benieuwd wat er allemaal komen gaat!

Take care!

Esther

hey Jelte en Catherina!

Wha.. vette omgeving! Leuk om de foto's te zien! Maar... wat is dat... Jelte met Krukken? hij wordt toch geen "pake" zullen we maar zeggen??

Ze't'm op!

Groeten vanuit het Zwolse!

Johan

Hallo Luitjes,

Wat zien ik nou Jelte. Op krukjes?, wat is er gebeurt Jelte en Catharina. Toch niets ernstig mag ik hopen. Gij ziet nogal bleekjes op het bed. Voor de rest een mooie omgeving zie ik en het gras is er ook groen. We blijven jullie volgen en veel goeds toegewenst.