Jelte en Catharina's Weblog

weer een week voorbij...

Hallo allemaal...

Hier alweer een bericht van ons. De week is alweer voorbij! Het is weekend en we zijn dit weekend, weekendwarriors. Dit betekent dat we de hele base draaiende moeten houden met een groepje mensen; koken, afwassen, schoonmaken etc. Maar het betekent ook lekker uitslapen zolang je kan en veel relaxing en vrije tijd. Dit is wel fijn omdat we het steeds druk hebben gehad en we nu onze rust wat kunnen pakken. Het is hier nog steeds heerlijk weer. Het is snacht en sochtends soms heel koud (vorst aan de grond) maar het is smiddags echt heel warm, we moeten nog steeds oppassen dat we niet verbranden!!.

Deze week hebben we het gehad over het vaderhart van God. Het was een erg goede week. We moesten kijken naar ons eigen verleden en onze ouders en opvoeding, omdat dit heel erg van invloed is op hoe je God ziet. Het was heel verhelderend! Maandag kregen we te horen waar we heen gaan op outreach. Iedereen was helemaal uitgelaten en enthousiast over hun bestemming en groep! Wij zijn erg blij met onze groep en staff. We weten verder nog niets zoveel over de bestemmingen, maar waarschijnlijk gaan we wel naar de amazone jungle van peru. We zullen het wel zien!

Vrijdagavond hebben we met een groepje geholpen te serveren bij een fund raising avond voor de nieuwe gebouwen die ze hier aan het bouwen zijn. Ze hebben hier grote plannen voor meer verschillende schools en studenten. We moesten koffie, fris en cake serveren. Toen we zagen dat er maar zo'n 30 mensen kwamen dachten we dat er nooit veel geld opgehaald kon worden. Jullie raden het nooit maar er is die avond NZ $30.180 opgehaald!! Dit was echt amazing! Het heeft veel gedaan met ons eigen geloof dat God voorziet in alles en dat we niet moeten kijken naar de omstandigheden.

De komende week zullen we niet iets plaatsen omdat we vanaf volgende week op faithweek gaan!! Het begint zaterdag namelijk al! We zijn benieuwd! We laten jullie horen hoe we het gehad hebben!

Groetjes,

Jelte en Catharina

Steven en Petra

Hey kanjers,

Goed te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben en opgebouwd worden, top dat het allemaal zo goed loopt, ook dat je een diepere relatie krijgt met onze Heiland en Heer, helemaal gaaf zeg.
Een goede week toegewenst en have Faith.
Groetjes en Gods Zegen ut ut verre Ljouwert,

Steven en Petra, Sander en ChouChou
P.s. we missen jullie wel hoor.

Titianne

Check, weer gelezen!

Femke

veel succes op de faithweek!!

Grietsje

Hihi, jullie zijn al lekker aan het ver-engelsen ;)
Geniet van jullie faithtrip!

Gerrit Dijkman

Ik heb net al jullie berichtjes gelezen en word er helemaal enthousiast van. Vergeet niet te genieten en veel succes.

Ik weet niet of jullie het leuk vinden om te horen hoe het hier is, maar gisteren scheen de zon, het was heerlijk weer. Vandaag is het wat grijs en grauw, morgen maar weer even in het weer kijken.

groetjes

Cor & Luts,

Zoals jullie genieten, genieten wij van jullie reacties.
Het is ook voor ons een zegen te merken hoe jullie worden gezegend en opgebouwd.
Wij zijn erg blij dat het jullie goed gaat en wensen jullie voor de komende week Gods wijsheid en zegen toe.
Gr. Cor en Luts.

Gerard en Eline

Hey daar!

Super om jullie verhalen te lezen! Houd ons op de hoogte! Enne...Jelte we missen je wel hoor in de band!! :-)

Groetjes,
Gerard en Eline

Jos

Foi Foi Foi!

Faithweek, doe maar Jelte en Kat, altijd goed.

Annelies

En hadden jullie genoeg aan de 20 dollar?

Geertje

Lieve kinderen

Wat fijn dat wij mogen mee genieten van jullie geweldige belevennissen. Dit bemoedigt ook ons.
God is goed! Tutjes uit Drylts!

judith

Gelukkig dat jullie ook af en toe even rust kunnen pakken.
En wat een bedrag opgehaald met de fundraising, goed zeg!
Succes met de faithweek!
Groetjes uit zonnig in Ljouwert!

Maurice

Hey'zzz. Goed om te lezen dat jullie het naar de zin hebben. Veel plezier en succes met jullie faithweek