Jelte en Catharina's Weblog

bye, bye, New- Zealand

Vandaag is het onze laatste dag op de YWAM- Base in Oxford! Morgenvroeg zullen we vertrekken om 11 uur s'ochtends vanuit Christchurch. Via Auckland zullen we naar Santiago, Chili vliegen. Het is een vlucht van ongeveer 11 a 12 uur.

Afgelopen maandag moest er besloten worden wie er wel en niet mee kon op outreach. De schoolleiders hadden de limit op 3 uur smiddags gezet. Die middag is er nog heel veel geld binnengekomen vanuit allerlei hoeken. S' avonds werdt er bekend gemaakt dat iedereen mee kon!! echt heel bijzonder dat al het geld toch binnengekomen is!

We hebben deze week nog gewoon een normale lectureweek gehad. Het ging over destination and calling. Het ging erover dat je niet moet werken voor God, maar dat we zonen en dochters van Hem moeten zijn. Het was een goede week. Verder hadden we veel voorbereiding voor de outreach. Veel groupsmeetings waarin we drama's en liedjes leren en allemaal dingen doornemen. Woensdagavond hebben we een maaltijd gekookt voor onze huisgenoten en een afscheidsetentje gehad. Donderdagavond werden we uitgezegend, er werdt voor ons persoonlijk en als team gebeden. Op vrijdag hadden we nog een party! Het is een hectische week geweest en we zijn blij dat we nu vertrekken!

We duiken nu in nieuwe landen en culturen! gaan veel nieuwe mensen ontmoeten! We hebben er zelf heel veel zin, in en zien uit wat God gaat doen in onze outreach!

We hopen jullie op de hoogte te kunnen houden van onze belevenissen. Wanneer we in de mogelijkheid zijn zullen we een berichtje plaatsen op de site!

Kia Ora,

Jelte en Catharina

Christina!!

Hey Lieverds!!
Ik ga jullie wel missen..
Heb jullie jammer genoeg niet meer gesproken..
Veel plezier. Ik moet nu zo weg, naar de kerk:) moet zingen.. DOEIIIII xxx liefs
Christina

Ps: Heb je het filmpje op facebook van mij nog gezien??

Jos

Hee Jelte en Cath!

Gods Zegen daar!

Willy Scherpenzeel

hallo Catharina en Jelte, wat mooi dat iedereen nu toch mee kan.Er licht weer een nieuwe uitdaging op jullie te wachten,heel veel plezier geniet van de natuur en van de mensen die jullie tegen komen.Wij gaan donderdag naar Roemenie dat is heel wat dichterbij als waar jullie zitten maar hebben er ook erg veel zin in.Nou ga de reis met Hem en Zijn zegen toegewenst.

groeten vanuit een druilerig Houtigehage,
Marien en Willy.

Titianne

Hey!

Goede reis en ga er van genieten.

Martin & Tineke

Hmmm.... interessant wat jullie beschrijven: 'niet werken voor God maar zonen en dochters zijn van God'. Net nu we in onze nieuwsbrief het over onze nieuwe Werkgever hebben:-) Misschien dat jullie ons daar nog eens meer over kunnen vertellen? Er zijn diverse passages in de bijbel te vinden waarin het over 'arbeiders' gaat. Of over de Landman etc. Wellicht dat we het er nog eens over kunnen hebben! Wij wensen jullie een heel gezegende tijd toe tijdens jullie Outreach en we zullen voor jullie (blijven) bidden.

Mi bilip olsem Bikpela i strong olgeta
Zie dat maar eens te vertalen:-)

Lieve groet van ons!

Eedsger en Rins

Hey, een hele goede tijd daar, we denken aan jullie.

Sietske en Jan de Groot

Hoi Jelte en Catharina,
Een hele goede reis en Gods zegen bij jullie (vervolg)avontuur.

Groetjes,

Sietske en Jan