Jelte en Catharina's Weblog

Chili!

lieve allemaal,

Hier even een bericht van ons! Gisteren zijn we uit Nieuw Zeeland vertrokken en op dezelfde dag zijn we aangekomen in Chili. We hebben een goede reis vangehad. Nadat we in Santiago, de hoofdstad van Chili waren aangekomen zijn we met een bus zes uren verder gereisd. Daar werden we opgehaald door ons contact Marcus van de jucum..<YWAM> Auroko. Dit is de plaats waar we nu zijn. Het is een basis, maar het is eigenlijk meer een huis. wij slapen in dit huis en de anderen slapen in twee andere huizen. vandaag hebben we een vrije dag om bij te komen van de reis. wat ook wel nodig is, het reizen is met elkaar 24 uur geweest.! We zijn vanmorgen even bij de playa geweest, het strand en de oceaan. verder relaxen we een beetje. morgen gaan we beginnen met o.a. evangeliseren en engelse les geven. later hierover meer! het spaans valt nog niet mee. het is echt weer nadenken wat je moet zeggen etc. maar veel woorden lijken of op het nederlands of op het italiaans.. > al kon catharina daar ook niks meer van!
Nou eerst tot zover, we zullen binnenkort wel weer wat schrijven. De bedoeling is om hier twee weken te blijven en er is hier internet in het huis!
Groetjes en tot gauw!
Jelte en Catharina

Michael

He Jelte en Catharina!

Leuk om te horen dat jullie in Latin America zijn aan gekomen. Wij zijn eigenlijk vlakbij. Ecuador -> Guayaquil. Ook mij valt het spaans erg tegen. Anneke is er een stuk beter in. Ik zou zeggen, rust lekker uit en geniet van de gastvrijheid van de mensen..

gr Michael

Jorien

Mooi dat jullie veilig zijn aangekomen.

Spannend om het nu echt in de praktijk te brengen. Succes!

Jelly en Steph

Fantastisch dat de reis goed is gegaan en jullie daar internet hebben :)
Hebben vaak aan jullie moeten denken deze dagen hoe het zou zijn! Goed dus!
Morgen gaan wij even appartementen kijken in Arnhem en krijgen we hollands bezoek in de avond in Simmern van Anne-Dirk en Christina, gezellig ;)
Een hele fijne tijd daar en Gods zegen bij elke stap, les, en projecten die jullie de komende tijd gaan doen!

Dikke knuffel en liefs van de nu nog duitsers

Judith

Supertof fijn dat de reis goed ging.
En nu gaat het "echt" beginnen..

geniet ervan.
Be blessed by The Best!

willy scherpenzeel

hallo Jelte en Catharina,veilig aangekomen in Chili,en nu aan de nieuwe uitdaging beginnen,we willen jullie heel veel succes wensen geniet ervan hoor het is zomaar weer voorbij. Gods Zegen toegewenst en we vinden het leuk om zo met jullie mee reizen over de wereld, en in het bijzondere werk wat jullie mogen doen,petje af hoor. Marien en Willy Scherpenzeel.

Anne-Dirk

Hey Chili-(l)uitjes,

Goed om te horen dat alles goed gaat! Respect voor wat jullie ondernemen!
Vanavond zullen Christina en ik naar de dame en heer in duitsland ;) We zijn heel benieuwd en hebben er erg zin in!

Gods zegen toegewenst met de werkzaamheden daar!

Groetjes, Anne-Dirk

Eline

Hey daar!

Super dat jullie nu in Chili zijn. Veel zegen bij al het werk dat jullie daar gaan doen!

Liefs,
Eline

job

Heel veel zegen van God en sterkte met alle dingen. Ik zie weer uit naar het volgende reisverslag.

Cor & Luts

Lieve mensen,
Wat maken jullie wat mee! Prachtig om zo gevormd te worden .Dit zal jullie altijd bij blijven.En nu een stukje praktijk, nieuwe lessen.Hoewel, ons leven bestaat niet anders dan uit nieuwe lessen.Dat is het mooie van een leven met de HEER.Daarbij wensen wij jullie Gods nabijheid en sterkte toe.
Een hartelijke groet van Cor en Luts.

Danielito en Rebeccita

Hola amigos! Zo, dus jullie zitten bij pastor Marcus. Doe hem maar de groeten van ons, hij kent ons nog wel denk ik. Kleine basis he! Is er een dts gaande? En bij wie verblijven die anderen? Wij verbleven toen bij Sandra en Patricio. Nou lieverds, leuk om te horen hoe het gaat! Een toptijd voor jullie!! PS hier een link naar een foto van hun toen wij er waren 2 jaar geleden. Op deze traveljournals staan nog meer foto's van de reis. http://www.traveljournals.net/pictures/112670.html

Danielito en Rebeccita

Oh ja, geniet met mate van mate ;)

esther

Hey Jelte & Catherina!

Chilli, mooi land! En heerlijk genieten van de zee!
Genietse!

Groeten, Esther

Marian Boer

Een hele goede en gezegende tijd in Chili toegewenst.
Zaterdag waren we nog bij je moeder en zusjes op
Opwekking. Het was goed om daar te zijn.
Groetjes,

Marian Boer