Jelte en Catharina's Weblog

De laatste weken...

Hallo allemaal,

Hier even een nieuw bericht van ons. Wij hebben nog een erg goede tijd gehad in Bogota! Heel erg bijzonder om al het werk te zien wat de YWAM base en de gerelateerde ministries allemaal doen, en wat er van de kinderen wordt die eerst een uitzichtloos leven hadden! Ook de mensen die er werken zijn stuk voor stuk hele bijzondere en bewonderingswaardige mensen. Het is een hele warme sfeer en het was erg dubbel om te vertrekken.

Wij hebben Zuid-amerika inmiddels verlaten (snik snik)en zijn maandag nacht naar Madrid gevlogen. Toen we daar aankwamen was het middag en omdat onze volgende vlucht pas om 12:00 's nachts vertrokkonden we lekker een dagjeMadrid bekijken. Het was heerlijk weer! Dat was lekker, wantde laatste dagen in Bogota hadden we op 2600 m doorgebracht, en dat is zelfs dicht bij de evenaar koud! Madrid is een erg mooie stad en het voelde al een beetje als thuis omdat we weer in de EU waren. Sneller dan iedereen door de immigrations en lekker met euro's betalen!

Cool

Vanochtend om 7 uur kwamen we in onshotel aan in Tel Aviv. We hebben een goede reis gehad. Wel is het even omschakelen, want we hadden een erg goede tijdin Zuid-Amerika. Het plan voor de komende 4 dagen is de outreach fase te evalueren en lekker uit te rusten. Vandaag zijn we heerlijk naar het strand geweest want we zitten in een hotel dat op loop afstand van de zee is. Zondag vertrekken we naar Jeruzalem, waar de hele school weer bij elkaar komt. Vanaf dan hebben we nog 2 weken excursies, lectures en presentaties, en op de 13e is de graduation. We zijn nog niet zo excited als sommige anderen; maar dat zal vast goed komen. We zullen proberen om binnenkort nog even wat foto's van Colombia te posten.

Groetjes,

Jelte en Catharina

Arwen

wauw wat een avonturen hebben jullie beleefd. Dat vergeet je je leven lang niet meer. Heel veel succes met de laatste weken en geniet ervan.

groetjes en Gods zegen

Arwen

Maurice

Hey J&C. Mooi dat jullie het nog steeds zo naar de zin hebben. De tijd gaat snel, alweer bijna terug naar NL dus... geniet er nog lekker van.

Greetz!!

Anne-Dirk en Christina

Tsjonge jonge! Jullie hebben al heel wat van de wereld gezien. Super om te horen dat jullie een goede tijd hebben gehad in Bogota. 't lijkt mij ook wel lastig als je een bepaalde band hebt opgebouwd dat je dan weer moet vertrekken.. Maar jullie zijn weer een ervaring rijker en het is mooi dat jullie iets konden betekenen voor de mensen daar.

Veel zegen en succes met de lectures, presentaties e.d.!

Groeten,

Anne-Dirk en Christina

Jorien

zo jullie hebben je vliegreisjes wel weer gehad!

Geniet er nog van!

groetjes

geweldig kunnen genieten zo te zien,
nog een hele goeie 2 weken toegewenst, voor je het weet ben je weer in het koude nederland;)

groetje matthias baukje en mara

geweldig kunnen genieten zo te zien,

groetje matthias baukje en mara

sorry 2x

Diderick

Bijna thuis!!!

Christina

Hey Jelte en Catharina,

Hier even uit Rusland!! Het is hier echt te gek.. en ook gezellig. S'middags hebben we veel vrije tijd.. dus soms wel lekker.
Al een paar keer naar het kinderweeshuis geweest.
Was wel indrukwekkend. En de verhalen die je dan hoord. Soms niet voor te stellen dat ze zulke kleinde lieve kinderen achter laten.
Ik zie jullie bijna weer!!!!!! Whaaa ik heb er zin in.
Nu hier nog lekker genieten jullie daar!!!! hahhaha
Nou doeeiiii liefs xx
christina

Rixt

Hai lief koppel!

HEt KLINKT een beetje alsof jullie Zuid-Amerika en alles wat daarbij hoort in jullie hart hebben gesloten.

Mooi.

Ook zin om jullie weer te zien en de verhalen te horen.
Veel plezier en zegen met de laatste weken en de loodjes.

liefs

dietje

lieve family van dijk!een goeie reis naar the holy city en su6 met het een plek geven van alle ervaringen en al die mensen die je hebt ontmoet ,jullie worden hier gemist tot snel!\

liefs dietje

Annelies

Al weer even in Europe! Dat lijkt me wel raar. Zo lang ver weg en dan best wel weer dichtbij huis.
Een goede tijd in Israël toegewenst!
En tot snel!
Annelies