Jelte en Catharina's Weblog

Bijna thuis

Hallo allemaal!

Goed nieuws vanuit Dahab Egypte! We zijn geslaagd! Afgelopen donderdag hebben we onze graduation gehad op de olijfberg. We hadden een luxe lunch met zn allen en na die tijd hebben we onze certificaten overhandigd gekregen. We hebben nog een hele goede tijd gehad in Israel. De eerste week hebben we vooral getoerd en heel veel gezien. De tweede week hebben we nog een aantal lectures gehad van de spreker die we als laatste gehad hebben in Nieuw-Zeeland. Dat was een leuke verassing dat die nog kwam. Met gemengde gevoelens hebben we uiteindelijk afscheid genomen, maar op jezelf zijn is op zich ook wel weer lekker.

Afgelopen vrijdag zijn we uit Jeruzalem vertrokken om na een lange reis in Dahab aan te komen. Voordat we thuis komen hebben we hier nog een tijd ingelast om even met z'n tweeen te zijn en nog na te verwerken wat er allemaal wel niet gebeurt is in deze 6 maanden. Na tien dagen zullen we richting Jordanie vertrekken om vanuit de hoofdstad Amman naar Nederland te vliegen. We zullen op 29 augustus weer thuis komen. (en daar hebben we erg veel zin in!!!)

Groetjes,

Jelte en Catharina

Lianne

Hey Cathy & Jelte!
Gefeliciteerd met het slagen!Super zeg!Wat een avontuur, met God. Heel gaaf. Geniet nog lekker met z'n 2en. Zegen met de verwerking en alvast een goede terugreis gewenst!
Liefs Lianne

Anne-Dirk en Christina

Gefeliciteerd met jullie slagen! Super!
Nu nog even lekker met z'n tweeen in Egypte. Jullie hebben het verdient. Geniet ervan!!

Groetjes,

Christina en Anne-Dirk

Job

Super, mega van harte gefeliciteerd met jullie graduation. Wat super gaaf dat jullie dit hebben mogen doen en succesvol hebben afgerond.
Hartelijk dan voor het op de hoogte houden van jullie facineerende trip.
Een goede verwerkingstijd gewenst en een goede reis. Uiteraard blijf ik graag op de hoogte van jullie verder ontwikkelingen hier in het kleine maar o zo mooie Nederland

matthias en baukje

he luitjes,,

allebij van harte gefeliciteerd .. mooi dat jullie het zo fijn hebben gehad in israel. en inderdaad nu nog even lekker met z'n 2en genieten, vast en zeker mooi weer
goeie terugreis al vast toegewenst, en als het goed is zien we elkaar binnenkort snel weer.

Groetjes matthias en baukje

Esther

Hey Jelte en Catherina!

WHA tof dat jullie dit hebben gedaan! En nu weer terug naar huis... ik kan mij voorstellen, dat het best spannend is, leuk en met gemengde gevoelens ... ?!?

Ik wens jullie toe, dat alles wat jullie gedaan, gehoord, gezien en geleerd hebben zijn uitwerking zal krijgen in jullie inidviduele levens en samen met z'n 2-en.

Ik hoop dat alles wat jullie geleerd hebben kunnen en zullen gebruiken in jullie leven op de plek waar jullie terrecht komen!!

Het was/is leuk om jullie reis zo mee te hebben gemaakt via internet :)!

GreetZ vanuit Zwolle!
Esther

Arwen

Gefeliciteerd. Super hoor.
Ik wens jullie alvast een goed thuisreis

groetjes Arwen

Bram en Appie de Vries

Jelte en Catherina

Fijn dat jullie na 6 maand weer thuis zijn .
en een goede tijd hebben gehad .
We wensen jullie Gods zegen toe op jullie verdere
levensweg .We lezen de reisverhalen wel eens weer .
Groeten Brem en Appie

Arwen