Jelte en Catharina's Weblog

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

We zie je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Jelte & Catharina

memke Tineke

Ben ik de eerste hier...??? Oei, zullen de eerste niet de laatsten zijn. Wegwezen hier...

O ja, nog snel zeggen dat ik deze blog erg leuk vindt. Bye bye en Gods zegen.

memke Tineke

ehhhh.... ik bedoel 'vind' en niet 'vindt' .....

Michael

Nou ik ben tweede, leuk om een email van jullie te krijgen! ik ga zeker volgen waar jullie zitten (wel mooie stukjes schrijven he ;)

groetjes Michael

Sietske en Jan

Hallo Jelte en Catharina,
Een moedige stap om dit te gaan doen. We blijven uiteraard graag via de verhalen op de hoogte, zodat we mee kunnen genieten van wat God all-over-the-world doet. Gods zegen bij jullie reis en voornemens!

Groetjes,

Sietske en Jan

Femke

hee nog een blog?! is die andere afgekeurd?! Nou ik ben in ieder geval benieuwd naar jullie avonturen!

Eedsger en Rins

Ha die Jelte en Catharina!
Leuk om zo op de hoogte te kunnen blijven van jullie vette avonturen. We zullen jullie missen...

Job van der Wal

Bij deze laat ik een bericht achter.....
Dat was toch de bedoeling?

Janwigle

Halee Jelte en Catharina,

Wat in machtig avontuur!
In hele protte wille en suc6 tawinske!

vanuit een warm Buenos Aires.
Janwigle

Gerard & Eline

ongelofelijk wat een drukte op de weblog! Veel succes de komende 6 maanden. Keep on the good work> Jelte blijf gitaar spelen en Catharina blijf zingen!

Groet,
Gerard & Eline

jelly en steph

hei lieverds!
We zijn ontzettend benieuwd wat voor verhalen verschijnen de komende maanden en stoere foto's van jullie als echtpaar!! En niet teveel te tandjes vooruit ;-)
Wij zullen jullie missen, de goeie gesprekken, gekke bekkies, fanatieke spelletjes en het relaxte samenzijn, maar dat halen we daarna in... of God roept jullie ergens op de wereld, dan komen we daar ;)
Heel veel zegen samen!

Dikke knuffels

Christine

Hey, goed bezig hoor, hele mooie weblog dus dat beloofd wel wat mooie verhalen!! Succes met de laatste inpak werkzaamheden. (ja welk vest moet nou in de tas en wat trek ik nou aan:-D) Greetz!!!

Daniëlle

Heej Jelte & Catharine,

Bedankt voor jullie nieuwsbrief... Leuk om jullie zo te kunnen volgen van een afstandje... Ik wens jullie een geweldige, bijzondere en avontuurlijke tijd toe. En geniet er veel van om dit samen mee te mogen maken.

Alvast een hele goede reis naar de andere kant van de wereld gewenst!

Groetjes Danielle vd Veen

Dan & Becky

Hoi hoi! We hoorden van de basis dat we bij elkaar in huis zullen zitten de komende 3 maanden. Lijkt ons erg gezellig! Ook wij houden van muziek en zingen. Wanneer vertrekken jullie precies? Wij zitten in Canada en zijn 2 maart in NZ. Neem wel earplugs mee... ons kleintje is lief maar je weet maar nooit wanneer ze het op een huilen zet :) Een goede reis gewenst en tot gauw!! Daniel en Rebecca

Martin & Tineke de Jong

".. Wees vastberaden en standvastig, laat je door niets weerhouden of ontmoedigen, want waar je ook gaat, de Heer, je God, staat je bij." Jozua 1:9

Het duurt nu niet lang meer voordat jullie vertrekken. Zijn jullie er klaar voor? Wij bidden voor een hele goede en veilige reis naar NZ en een zegenrijke tijd voor jullie 2-en.

With prayers:-),
lieve groet,
Martin & Tineke

Chrisje

Hey Reizigers!!!

Na jullie grote afscheid, hebben jullie de lekkerste appels van beppe vergeten.

GOD BLESS!!

xx je Grote zusje christina

jeroen en hennie

Catharina, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!