Jelte en Catharina's Weblog

Vertrek naar India

Hallo allemaal,

We hebben een geweldige tijd gehad in Nederland maar nu is het toch zover; we vertrekken naar India. Een nieuwe reis, een nieuw avontuur! We vinden het wel weer spannend wat er voor ons ligt, maar hebben het volste vertrouwen erin dat het een mooie tijd gaat worden.

We vertrekken morgenvroeg om een uur of7 uit Amsterdam, via Londen Heatrow vliegen we naar Delhi waar we om 11 uur in de avond zullen aankomen. We slapen daar één nachtje om de volgende dag (donderdag) met de trein verder te reizen. In deze trein zullen we vertoeven tot vrijdagmorgen 6 uur. Het word al met al weer een hele reis en belevenis.

Het is weer afwachten hoe het met internet zal verlopen; onze laptop bivakeert nog in Nieuw-Zeeland. Maar zodra we de mogelijkheid hebben om teinternettenstellen we jullie op de hoogte van de nieuwe belevenissen!

Groetjes,

Jelte en Catharina

matthias baukje en mara

hee jelte en catharina
veel plezier met deze nieuwe uitdaging
toch weer een groot deel van de wereld wat jullie gaan opzoeken.
die laptop van jullie ben je die verloren in nieuw zeeland??

in iedergeval Gods zegen over deze reis

Groetjes.,

Josine

Wauw! Wat stoer dat jullie weer op avontuur gaan! Vind het hartstikke leuk jullie belevenissen op deze manier te volgen, dus ik zie jullie verhalen weer met veel plezier tegemoet. Hele goeie reis gewenst en uiteraard heul veul geluk en plezier gewenst in India!

Liefs jullie ex-overbuufje Josine

Esther J

Hey Jelte & Catherina!

Wha... wat een heerlijke foto in het mooie NL landschap :)! Veel plezier en een onwijze tijd in India! Succes met het reizen. t'Zal wel zwaar zijn.

GreetZ, Esther

Arwen

hele goede reis gewenst
groetjes Arwen

Mirjam

Een hele goede reis!!! We hebben van jullie aanwezigheid genoten en enthousiasme over de ervaringen van de afgelopen tijd. Tot horens.
liefs fam. v A

willy scherpenzeel

We willen jullie een hele goede reis toewensen,en heel veel plezier in India, Gods Zegen.

boukje hietkamp

Jonge wat vliegt de tijd!!
Een hele bijzondere tijd toegewenst in India.
Wees voorzichtig en ik wens jullie Gods nabijheid en Zegen toe de komende tijd.
Een lieve groet,uit Heeg.

Rebecca

Hey luitjes!
Een heeeele goede reis gewenst. Ook de treinreis :) Zal wel een hele belevenis worden. Gods zegen voor deze tijd gewenst. Knuffels van ons!

Antsje

Lieve Catharina en Jelte, een hele goede reis en behouden aankomstgewenst. Dat jullie tijd in India het goede mag brengen. Dikke tut

natacha

wat zie je er mooi uit in die jurk !

Kusjes voor Jelte en Catharina

Liefs van ons allen......

geertje

wat fijn dat jullie te plek zijn , en wat is het er groen
wat zie je er mooi uit catharina je loopt helemaal in de mode .
kusjes en liefs mamma