Jelte en Catharina's Weblog

Vertrek uit India

Vandaag is het zover. Over een paar uurtjes zullen we in de trein zitten naar Delhi. Het einde is nog snel gekomen. Deze week hadden we de hele week nog school ondanks dat het koud was. We vonden dit erg leuk. Verder beseften mensen dat we weggingen en werden we nog gevraagd voor allerlei kleine klusjes.

Gisteren hadden we afscheid op school. Wij hadden zelf een klein bedankje gemaakt voor de kinderen en de kinderen verrasten ons met allerlei mooie tekeningen en knutsels. Ook waren er nog een paar meiden die een dans voor ons opvoerden! Het was fijn om zo afscheid te kunnen nemen. Daarnaast hadden ze nog een klein feestje georganiseerd vanuit de bakkerij met lekkere dingen voor ons afscheid. We zijn zeker niet vergeten. Het is wel raar voor ons om nu te vertrekken. We hebben toch in deze maanden een leven opgebouwd hier. We zullen vooral de kinderen missen in de school maar ook Sparky (ons hondje!) waar we bijna deze hele periode opgepast hebben.

We vertrekken vanavond in de nachtrein naar Delhi, vanuit Delhi zullen we naar Bangkok, Thailand vliegen. De eerste paar dagen zullen we daar op de YWAM base verblijven. Daarna willen we wat backpacken door Thailand. We zullen 10 dagen in Thailand zijn. We hopen jullie op de hoogte te kunnen houden van onze avonturen!

Groetjes uit Varanasi (voor de laatste keer!!

Frown

Jelte en Catharina

Debora

Lieve Jelte en Catharina,
Een goede reis toegewenst! Geniet van alle nieuwe dingen! We bidden voor jullie!
Liefs,
Peet en Deb

Maurice

Goede reis en nog even flink genieten in Thailand!!

Gerrit

Hey Jelte en Catharina!

Geniet van Thailand, Hillsong en Nieuw Zeeland!
Jorine en ik hebben zin om jullie weer in Ede te ontmoeten.

Groetjes,
Gerrit

Willy Scherpenzeel

Jelte en Catharina,we willen jullie een goede terug reis toewensen en geniet ervan als jullie nog even in Thailand verblijven.Gods Zegen.Dat hondje is volgens mij van plan om met jullie mee te gaan,ontroerend hoor!

Wim Helder

Heey Jelte en Catharina,
Fijn om te lezen dat alles goed met jullie is! Jullie zullen nu zo ongeveer wel aan het boemelen zijn naar Delhi. Fijn dat het afscheid zo warm was. Misschien was het voor jullie ook wel even lekker om niet bijna elke week ergens totaal anders te zitten!?!
Fijne dagen straks in Thailand! Gods zegen en tot de volgende keer! Ciao

Jorine en Gerrit

Hoi,

we kunnen ons voorstellen dat het vreemd is nu afscheid te moeten nemen nadat jullie daar 3 maanden geleefd hebben en julliezelf daar hebben ingezet voor die mensen!!
geniet van jullie backpack trip in thailand!!!! En en goede reis terug!

groetjes Gerrit en Jorine en tot ziens in Nederland

Jos

geniet van jullie welverdiende vakantie daar;)!

Cor en Luts

Lieve mensen Wat doen jullie veel, en beleven jullie veel Geniet nog maar even van een welverdiende vacantie, voordat jullie naar het koude nederland, br gaan. nu groetjes van ons.

antsje

Fijne reis en gauw tot ziens, heb jullie zoooo lang niet gezien!
Liefs.

Ada Korringa

Na lange tijd weer eens op jullie site gekeken.
Fijn dat jullie zoveel ervaringen mogen opdoen in Gods wonderbaarlijk mooie/bijzondere wereld.
Dat hondje hebben jullie toch zeker wel meegenomen he??
Wat een schatje.
Groet