Jelte en Catharina's Weblog

Op naar de volgende bestemming!!

Hallo allemaal,

Onze dagen in Thailand zitten erop. We hebben een hele goede tijd gehad!

23 januari vertrokken we vanuit Varanasi naar Delhi. De trein die er 'normaal' 12 uren over doet deed er nu 18 uur over. Gelukkig hadden we daar rekening mee gehouden en konden we onze vlucht nog goed halen.

De overgang van India naar Thailand was heel erg groot!Van koud naar warm, van chaos naar orde, van bende naar netheid, van hinduisme overal naar buddisme overal... en zo veel meer! We werden in Bangkok opgehaald door YWAM Bangkok. Daar zijn we 2 nachten gebleven en daarna zijn we verder gereisd. We zijn op het eiland Koh Chang (in het oosten) en in de provincie Kanchanaburi (in het westen) geweest.

In India hadden we Kym en Margreet en familie niet meer getroffen en die hoopten we nog in Bangkok te ontmoeten. Dat is helaas niet meer gelukt en dat vonden we heel erg jammer. Zij moesten nog langer in Australie blijven voor het aanvragen van de visums.

Nu zijn we weer terug in Bangkok en morgen vertrekken we naar Sydney. Daar zijn we maar 3 dagen en we hopen daar naar Hillsong church te gaan en wat van de stad te zien.

Groetjes,

Jelte & Catharina

Eline

23 februari moet toch nog komen???
:-)

Willy Scherpenzeel

Een mooie tijd in Sydney, en geniet van de mooie dingen daar.

Jelte

Eline bedankt! Het moet januari zijn!!:D

Annelies

HI!

Yohh, bounty eiland zit er tof uit. Mooi strandje :). En hangmatje. Wel een temperatuursverschil zeker... 10 lagen en nu de zwembroek :)
Tof dat jullie naar the hillsong church gaan.
Veel plezier!
Annelies

Martin & Tineke

Hey beloved ones:-) Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat. Een heel gezegende tijd toegewenst in Australie. Jullie zijn dan aardig bij ons in de buurt.... lekker bakje koffie doen:-)? Doe maar niet, hier is het regenseizoen en het valt met bakken uit de lucht. Zelfs kaft van onze trouwbijbel was beschimmeld... Lieve groetjes van ons and may His face shine upon you! XXX

Jeroen

Leuk, om jullie verhaal te lezen en een goede reis!

martien

hey ook nog op de olifanten gereden?
veel plezier in australië ;-)

Jan Boer

Lieve kinderen
Het ligt wel lekker zo in een een hang matje bij het water ha ha .De birma spoorweg is wel indrukwekkend, laatst nog voor rail away gezien
Geweldig om ook de Hillsong kerk een keer mee te maken .

Jel en Steph

Lieverds!!
WAUUWW, wat gaaf om de foto's te zien en jullie daar te zien! Lijkt me heerlijk om daar zo samen te zijn! Echt mooi daar en vooral dat hangmatje bij die rivier ziet er prachtig en relaxed uit :)
We zijn heel benieuwd hoe jullie de Hillsong Church gaan vinden, vast prachtig! Wij gaan volgende week naar de Hillsong Church in London, haha, grappig ;)
Straks heerlijk in de camper rondtouren!! Een hele fijne tijd toegewenst samen en we zien uit naar jullie terugkomst in NL!!

Liefs en dikke knuffel!
Steph en Jel.

Stephan

Hoi!
Leuk om de verhalen te lezen en de foto's te zien!
Nienke en ik gaan in juli een maand naar Zuid Afrika om vrijwilligerswerk te doen.

Heel veel plezier nog!

Groeten
Stephan

Henrike

Leuk om te lezen, enjoy!!

Antsje

Lieve Catharina , waar je ook bent op de wereld op dit moment : "van harte gefeliciteerd met je verjaardag!"
dikke tut
antsje