Jelte en Catharina's Weblog

Back to the base!

Hallo allemaal,

We zijn weer terug op de plaats waar alles begon, de YWAM base in Oxford. Het is leuk om hier terug te zijn. We ontmoeten veel mensen die onze DTS hebben gedaan en teruggekomen zijn om te staffen. Het voelt als je tweede thuis en als thuiskomen. Ons avontuur is hier begonnen en heeft ons leven een totaal andere wending gegeven.

Als eerst hebben we nog een weekendje gehad in Sydney. Dit stond vooral in het teken van het bezoeken van de Hillsong- church. We hebben de city campus en de hills campus bezocht. Grappig om te zien dat de DVD's niet afwijken van de werkelijkheid.

Laughing

De afgelopen week hebben we met een auto-achtige camper getourd over het noord eiland van Nieuw- Zeeland. Hier mocht Catharina ook haar 24e verjaardag vieren! We hebben hier erg van genoten. Het landschap is super en daarnaast hadden we heerlijk zomerweer. Bijna niet voor te stellen dat we over een week weer in het winterweer zullen zitten.

We hopen in Nederland terug te komen op vrijdag 26 februari. We zullen jullie op de hoogte houden van onze plannen en kijken er naar uit om iedereen weer te zien!

Groetjes,

Jelte en Catharina

Bro Jos

Wat een tijden.. geniet er nog maar ff van en tot snel, heb er zin in!

Debora

This is amazing. Dit is het echte leven. Echt genieten man! Hebben jullie wel verdient.
Hoop jullie snel te spreken!

Jorien

lekker om weer 'thuis' te komen! En straks echt! Gaat dan het echt leven weer voor jullie beginnen? Of spoken er al were plannen in jullie hoofd! Dit neemt in ieder geval niemand meer van jullie af! geniet dus nog ff een weekje!

Ennu kathy ook via deze wege ;) nog van harte gefeliciteerd!

Liefs

Esther

Catherina! WHA 24, wat een leeftijd! Maak er een mooi jaar van! (Jelte, ook gefeliciteerd!!)

Esther

Gerrit

Catharina, gefelicteerd!
Geniet van jullie laatste dagen Nieuw Zeeland!

Wouter Veeman

Hoi Jelte en Catherina, Jullie berichten regelmatig gevolgd. Leuk ze te lezen en alvast een goede reis voor straks. Geniet nog even van de laatste dagen mooi zomerweer daar!

willy scherpenzeel

Hallo Jelte en Catharina,wat een mooi foto's,en nog even samen heerlijk genieten van de mooie natuur.Een hele goede reis toegewenst als jullie weer terug gaan.Dikke trui aan want het is hier nog steeds winter.

Judith

Catharina alsnog gefeliciteerd.
wat een prachtige natuur zeg als ik die foto's zie.
Geniet er nog even van en wie weet stopt het gesneeuw in Nederland zo rond de 26e dan toch echt.
Hopelijk genieten jullie nog even en dan kun je bijna iedereen hier weer een hug geven!

liefs

Michael

He J&C,

Leuk om op deze manier contact te hebben. Catharina, nog vanharte met je verjaardag en voor jullie beide Gods zegen toegewenst!

Gr Michael (en Anneke)

martien

gaan jullie vast nog wel eens heen ofniet;)