Jelte en Catharina's Weblog

Thuis

Terug in het koude en natte Nederland. Gelukkig is het weerzien met de familie een warme aangelegenheid

Laughing
Het is wel raar om van de zomer terug te komen in de winter. Het gevoel dat sinterklaas toch echt nu een keertje moet komen blijft wat hangen, maar dat zal in een paar dagen wel weer over zijn.

We hadden deze keer onze reis vanuit Nieuw- Zeeland in tweeen gesplitst en zijn twee dagen in Osaka, Japan geweest. Hierdoor was onze reis erg comfortabel en lang niet zo vermoeiend. We hebben in deze twee dagen nog een beetje van Japan kunnen zien.

26 februari 2009 zijn we vertrokken en precies een jaar later staan we weer op de Nederlandse bodem. Het was een jaar vol belevenissen, avontuur en groei. We kijken met een dankbaar hart terug op deze tijd. We staan er soms zelf versteld van dat we dit allemaal hebben mogen zien en meemaken en kunnen alleen maar zeggen: God is goed!

Nu eerst nog maar even acclimatiseren waarna we hopen een nieuw avontuur in te gaan waar we jullie zeker van op de hoogte zullen houden.

Groetjes,

Jelte en Catharina

Eline

Esther Jansen

Welkom terug en succes met wennen aan NL-food, schone douches, toiletten, warm water. Ik geloof dat dat allemaal wel goed komt :)!

GreetZ, Esther

Esther Jansen

Leuk om jullie verhalen te hebben gelezen, en zo met jullie mee te genieten van de wereld van achter mijn PC.

Esther

Judith

Welkom thuis!
En nu eerst weer allemaal dropjes en broodjes kaas eten?
Of toch maar dat hollandse biertje met bitterballen?
Geniet nog even lekker na zou ik zeggen

Annelies

Hi!!
Leuk dat jullie weer thuis zijn!
Groet,
Annelies

job

Welcome Home. But what is home....?
Here to here from you soon with the new idea's you get from the Lord for your life.
Lots of blessings an enjoy holland (it took me 3 mounths to gett back to the Dutch feelings so....enjoy

Anne-Dirk en Christina

Wolkom thus!

Jorien

Wekom in Nederland, leute!

Nog meer avonturen? Ik ben erg benieuwd!

Antsje

Martin & Tineke

Een jaar geleden dat we afscheid namen? Tjonge, tijd gaat snel. Wat zullen jullie veel indrukken te verwerken hebben. wat is er veel gebeurd in een jaar. We wensen jullie een heel fijne tijd toe in Nederland, soms zouden we ook wel even willen teruggaan om onze jongens en vrouwen en kleinkind(!) even te zien en te knuffen... geduld geduld. Net even geskyped met Jel en Steph. Gezellig.

Geniet van deze tijd en wij wensen en bidden jullie veel wijsheid toe.

Heel veel liefs van ons.

Wiebe Feddema

Hey,

Leuk te lezen dan jullie een mooie tijd hebben gehad en hebben genoten van jullie ervaringen.
En ook leuk dat jullie alweer nieuwe plannen maken, ben benieuwd.

Groeten wiebe

Henrike

Hoi Jelte en Catharina,

Ik heb net wat foto's bekeken van jullie afgelopen half jaar. Wat hebben jullie toch veel meegemaakt!
Geniet van Nederland en jullie nieuwe avontuur wat er aan staat te komen.
B-blessed

Liefs Henrike

Martin & Tineke

Wat een prachtig plan heeft God weer met jullie! Nu eens in eigen land (voelt dat nog zo?). We bidden voor jullie en we zien uit naar jullie ervaringen/verhalen. Martin is gevraagd om 'principal' te worden van de Malango School hier. En driemaal raden wie zijn lieftallige assistente wordt... :-)

Dikke hug en lieve groetjes,
Samen een GROOT God dienend,

Joke van den Berge

Hoi Jelte en Catharina,

Na wat googelen kwam ik op jullie site. Ik ben moeder van een dochter die ik toevallig op 1 maart 2010 op Schiphol heb gebracht richting Argentinie. Ze zit in Mendoza en heeft net DTS gevolgt.Ook in de woestijn gezeten, kipje geslacht etc. Planning was 8 weken bij YWAM helpen en 8 weken backpacken en daarna terug naar Maastricht om masteropleiding te volgen. Het liep al vanaf de 4e dag echter anders, mede door de chili tsunami, waar ze mede heeft geholpen die eerste week van maart, is ze haar plannen bij gaan stellen. Zij staat op dit moment voor haarzelf voor een moeilijke keuze. Blijven of terugkomen.Jullie kunnen vast begrijpen dat we voor haar bidden, wat de uitkomst ook zal zijn. Jullie zullen ook veel verhalen hebben en zijn misschien ook wel verandert. jullie weten dat het leven daar er totaal anders aan toegaat. Fantastisch dat jullie het afgelopen jaar zo'n avontuur beleeft hebben. Het zal vast niet gemakkelijk geweest zijn om de draad weer op te pakken. B
en benieuwd hiernaar. ik mag het niet vragen misschien, maar willen jullie voor Anniek onze dochter en ons gezin bidden, want we vinden het erg moeilijk. Mede door het EO programma van afgelopen week 'onverwachts bezoek'
is dat alleen versterkt.( Moeder ontmoet dochter in noord Argentinie) Mijn dochter zegt dat het geen toeval is dat ik dat gezien heb. Nou ja, een beetje lang verhaal geworden. Jelte en Catharina het ga jullie goed, Gods zegen toegewenst,

hartelijke groeten uit Zeeland,
Joke

P.s mijn dochter haar weblog: anniekvdbergewaarbenjij.nu
misschien leuk om eens te kijken