Jelte en Catharina's Weblog

Hoofdstuk 2 Amsterdam

Hallo allemaal,

Na een tijd van stilte hier weer een berichtje van ons. Hoofdstuk twee is namelijk aangebroken! Tijd dus om jullie weer op de hoogte te stellen van onze plannen.

In augstus 2009 heeft God een nieuw plan in ons hart gelegd; het staffen van de Discipelschaps trainingscholen in Amsterdam. Dit is een zelfde school die wij zelf hebben gevolgd in Nieuw- Zeeland. Deze scholen worden in heel veel landen en plaatsen gegeven. In Nederland gebeurt dat in Heidebeek en Amsterdam. We zullen dit keer geen student zijn, maar we zullen de studenten begeleiden. (wil je meer informatie, mail ons dan!)

We zullen gaan wonen in het gebouw van YWAM Amsterdam; de Poort. Dit ligt in het centrum van Amsterdam. Als je vanaf het centraal station links gaat lopen, loop je er vanzelf een keer tegenaan! :) Jullie zijn altijd welkom om langs te komen! Het is voor ons wel weer een omschakeling van het mooie frisse groene Friesland, naar de stad Amsterdam te gaan verhuizen, maar we hebben veel zin in deze nieuwe stap!

De afgelopen maanden dat we nu thuis zijn hebben we beiden gewerkt en zijn we bezig geweest met voorbereidingen zoals het volgen van een staff orientatie week in Amsterdam en het vormen van een achterban.

Deze maand gebruiken we nog voor de laatste voorbereidingen en dan hopen we eind juli in Amsterdam te wonen.

Groetjes,

Jelte en Catharina

Annelies

Jow!! Weer een nieuwe stap!

Willy Scherpenzeel

Jelte en Catharina,we willen jullie heel veel plezier,en Gods Zegen toewensen in Amsterdam.

Arwen

Heey, heel veel succes met de voorbereidingen. Wie weet kom ik echt wel een keer langswippen in Amsterdam. Goede reden om er eens heen te gaan (heb daar wat familie in de buurt)

Jorien

Hoihoi!

Leuk om weer wat te horen. Amsterdam is zo leuk!! Jullie wennen vast snel!

Ga ook is langs ouderzijds 100 = er vlakbij.

toedels

Antsje

Niet niks zo'n stap.....een stad in eigen land..... op de één of andere manier lijkt me 'jullie gevoelde missie dan nog moeilijker.
Alle goeds en kracht en tot binnenkort ziens,
liefs

Michael

Goed man, en vrouw! Leuk hoor en wat een avontuur.. Hou ons op de hoogte!

Wij wens jullie Gods zegen toe en als we in de buurt zijn komen we zeker even langs ;)

groetjes Michael en Anneke

Eric Cappelli

Welcome to the neighborhood

judith

Gosh jullie zijn wel flexibel zeg, alweer een nieuw hoofdstuk.
Spannend hoe dit boek gaat worden.
Succes!

Bart & Nynke

Leuk zeg, jullie zijn bijna Amsterdammer! Hoe was 't op de camping? Heerlijk weertje hadden jullie dr bij!

family niehof

hey a'dammers(-: heb leuke footos van jullie met de little manuel stuur ik nog ff leuk dat jullie er waren
we gaan jullie wel missen in fryslan maar gelukkig is amsterdam niet het buitenland
enne jelte je krijgt nogn kadootje heur...(ashamed)

liefs ons

Henrike

Echt leuk zeg, een nieuwe hoofstuk.
Veel zegen en plezier in onze boeiende, multiculturele bruisende hoofdstad!
Ik hoop dat jullie de studenten met jullie ervaringen kunnen stimuleren in hun peroonlijke en geestelijke ontwikkeling.

Liefs Henrike --ex a'dam dts student ;) --

Reinier & Rianne